برگزاری دومین نمایشگاه «مد و لباس ایرانی اسلامی» در همدان 

معاون امور فرهنگی و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برپایی دومین نمایشگاه تخصصی «مد و لباس ایرانی اسلامی» در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 15 June 2023

معاون امور فرهنگی و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برپایی دومین نمایشگاه تخصصی «مد و لباس ایرانی اسلامی» در این استان خبر داد.

 

به گزارش تابناک همدان، هادی فیض منش با بیان اینکه دومین نمایشگاه و فروشگاه تخصصی مد و لباس ایرانی اسلامی همزمان با تیرماه در این استان برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه با هدف عرضه مستقیم محصولات عفاف و حجاب ایرانی اسلامی و با رویکرد حمایت از طراحان و تولیدکنندگان داخلی ۲۱ تیرماه سال جاری، همزمان با هفته حجاب و عفاف آغاز به کار می‌کند.

او افزود: پس از برگزاری دوره نخست نمایشگاه و ارزیابی نظرسنجی‌های مردمی و کارشناسی‌های انجام شده، نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گرفت تا در این دوره با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، گامی مؤثر در راستای توسعه و رشد حوزه پوشاک و لباس ایرانی اسلامی برداشته شود.

معاون امور فرهنگی و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری بخش خصوصی برگزار می‌شود، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان هم از جمله شهرداری همدان، امور بانوان استانداری، اداره‌کل فنی حرفه‌ای استان، اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان برای مشارکت در این رویداد بزرگ هنری اعلام آمادگی کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار